Lubię to!

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

poniedziałek, 19 lipca 2010

Metamorfoza - WeronikaRossati

Teraz metamorfoza - WeronikaRossatiPRZED : Jakoś te usta nie za bardzo psują do takiej twarzyczki. Makijaż jest przyzwoity.
PO: Może troszkę przesadziłam z makijażem. Pomalowalam usta szminką, powieki białym i fioletowym cieniem , rzęsy pociągnęłam tuszem. Zrobiłam ci pasemka , nałożyłam kolczyki kółka i naszyjnik :)

PRZED : Myslę, że te buty nie za bardzo pasowały do tego stroju. Bo spódniczka i bluzka do siebie pasowały.
PO: Nałożyłam ci fioletową tunikę, do tego czarne rurki i fioletowe klapki.

Napisz jak ci się podoba :))

2 komentarze:

  1. Metamorfoza medoll jest dziwna wcale mi się nie podoba lepiej było chyba przed.Fajnie ją ubrałaś:P

    OdpowiedzUsuń
  2. moja metamorfoza i mi się podoba ale zostanę przy swoim stylu

    OdpowiedzUsuń

Moje mondozoo:)

Ludziki ;)