Lubię to!

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

czwartek, 29 lipca 2010

Metamorfoza- LoveBloom2

Teraz metamorfoza- LoveBloom2
PRZED : Od razu mówię, że nie podobała mi się fryzura i makijaż. Sztuczne rzęsy w twoim przypadku są zbędne, i lepiej byłoby z inną fryzurą.
PO : Zmieniłam fryzurę i pomalowałam włosy farbą brązową, rzęsy pomalowałam tuszem, oczy kredką, powieki cieniem (w inny sposób) . Dodałam do ozdoby modne okulary.
PRZED : Bluzka ładna, ale te spodnie mnie nie przekonują, po prostu nie są ładne.
PO : Nałożyłam ci granatową bluzkę z długim rękawem, a na to bluzkę na ramiączkach turkusową, do tego spodnie w kratkę, bo żadnych innych nie mogłam znaleźć.

Napisz jak ci się podoba ;)))

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi zrobisz metaforke??
    kotekciemlubi1

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznie.!
    dzieki. sama bym sobie nie poradzila ;****
    LoveBloom2

    OdpowiedzUsuń

Moje mondozoo:)

Ludziki ;)