Lubię to!

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

niedziela, 18 lipca 2010

Metamorfoza - nmstelma

Teraz metamorfoza - nmstelmaPRZED : Mi się bardzo podobał makijaż, ale za dużo tych gwiazdek naczepiłaś. Włosy super, makijaż też boski.
PO: Ja postawiłam się na bardziej elegancki styl. Usta zostawiłam tak jak były, oczy też tylko lekko poprawilam. Włosy, prosty kucyk, na dole zrobiłam granatowe pasemka. I naszyjnik dodałam z piorunem. Nie dawałam żadnych kolczyków .
PRZED : Było naprawdę fajnie ;) Tylko wydaje mi się, że te rękawiczki to nie potrzebnie az dwie pary.
PO: Nałożyłam fioletową sukienkę ido tego jakieś czarne leginsy/spodnie . I czarne proste buty. Do tego szykowną , czarną torbę. Oraz złote bransoletki.

Napisz jak ci się podoba ;)))

1 komentarz:

  1. Bardzo mi się podoba moja metamorfoza. Pewnie w przyszłości skorzystam z Twoich rad. Wielkie dzięki. Pozdrówka :D
    nmstelma

    OdpowiedzUsuń

Moje mondozoo:)

Ludziki ;)