Lubię to!

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

sobota, 17 lipca 2010

Metamorfoza- alkapralka43

Dziś metamorfoza- alkapralka43 :)PRZED : Cóż fryzura mi się podobała, kolor też. Szkoda, że nie ma makijażu. Usta bym zmieniła na inne. Reszta całkiem ładnie dobrana . ;*
PO: Nie wiele dało się zmienić , ponieważ masz mało biżuterii. Kosmetyków żadnych (oprócz różowej farby) , zmieniłam fryzurę na bardziej młodzieżową. Dodałam czarne okulary. Makijażu nie ma, bo nie miałaś kosmetyków.Przed: Było b. ładnie, tylko moim zdaniem takie buty nie pasują za bardzo do takiej szykownej , letniej sukienki.
PO: Zmieniłam cię na czarno . Nałożyłam luźną czarną bluzkę , do tego czarne spodnie i szpilki. Może nie jest za ładnie, ale nie mogłam nic znaleźć w szafie. Bo było sporo rzeczy, ale żadna z nich nie pasowała do siebie.

Napisz jak ci się podoba :))

1 komentarz:

Moje mondozoo:)

Ludziki ;)