Lubię to!

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

poniedziałek, 26 lipca 2010

Metamorfoza- Missnasza2009

Teraz metamorfoza- Missnasza2009PRZED ; Fryzura spoko, kolczyki ,kokarda też, ale co do makijażu to przesadziłaś.
PO : Zmieniłam fryzurę, oczy pomalowalam eyelinerem, rzęsy tuszem, Powieki cieniem z LUXE , usta na ciemny róż i błyszczyk. Kolczyki kółka.
PRZED ; Jak dla mnie to zaszalałaś . :) Buty to szok... Sukienka spoko.
PO : Nałożyłam ci różowa bluzkę, do tego spodnie-leginsy czarne i kozaki :)

Napisz jak ci się podoba :)))

3 komentarze:

  1. Ja bym prosiła :)

    Anulciaaaa

    Chciałabym metamorfoze ubraniową jak i tą ze zmianią makijażu , etc ; . xd

    OdpowiedzUsuń
  2. hej plisssssssssss zrobisz mi metamorfoze jestem abcddcb

    OdpowiedzUsuń
  3. FUJJJJ JAK TYŚ JA ZMIENIIŁA WCZEŚNIEJ BYŁA ŁĄDNIEJSZA!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Moje mondozoo:)

Ludziki ;)