Lubię to!

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

poniedziałek, 19 lipca 2010

Metamorfoza - klaudysia1609

Teraz metamorfoza -klaudysia1609
PRZED :Według mnie to było tak sobie, na twoim miejscu wybralabym inne włosy albo usta.
PO: Zmieniłam włosy na dłuższe z pasemkami Nałożyłam ci białe okulary i pieprzyk został tam gdzie był.
PRZED: Było nawet fajnie, ale ten naszyjnik wydawał mi się zbędny. I ta opaska też, lalka wyglądała aż przesadnie i było za kolorowo.
PO: Nałożyłam ci czerwona tunikę a do tego czarne rurki. Buty szpilki. I czarna kurtka i dodałam jeszcze naszyjnik-krzyż.

Napisz jak ci się podoba ;))


3 komentarze:

  1. ja też chce metamorfoze!!! mój login to Olympia.Patka .. PROSZĘ

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez cgce metarmofoze
    moj login : etka99

    OdpowiedzUsuń
  3. heh. dzięki. wyglądam całkiem przyzwoicie ;D;D chyba się tak zmienie ;D;D

    OdpowiedzUsuń

Moje mondozoo:)

Ludziki ;)