Lubię to!

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

wtorek, 27 lipca 2010

Metamorfoza- Vanessa1372

Teraz metamorfoza- Vanessa1372PRZED : Ten makijaż oczu mi się strasznie podobał. Ogólnie makijaż był śliczny. Tylko ta opaska nie pasowała do wystroju tej lalki.
PO : Włosy zostawiłam te co były. Oczy pomalowałam kredką,eyelinerem , rzęsy tuszami, powieki srebrnym cieniem z LUXE . Usta błyszczykiem z LUXE . Dodałam kolczyki- kółka. Oraz okulary serca.
PRZED : Było ładnie, ale tak skromnie, mogłabyś dorzucić torebkę albo jakieś bolerko czy kurtkę.
PO : Nałożyłam ci tunikę z Miss Sixty, do tego leginsy srebrne też z Miss Sixty , dodałam czarne bolerko. Buty zostawilam te co były.

Napisz jak ci się podoba =))

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super metamorfoza^^;) Dzięki :DMi się podoba ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. w tym usunietym komentarzu byla jakas obelga ze usunelas to??

    OdpowiedzUsuń
  4. mam pytanie : skąd są te okulary ?

    OdpowiedzUsuń

Moje mondozoo:)

Ludziki ;)