Lubię to!

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

wtorek, 27 lipca 2010

Metamorfoza- kikam0456

Teraz metamorfoza -kikam0456PRZED : Tak szczerze, makijaż był okropny... Może ładniej byłoby gdyby był jaśniejszy kolor włosów. Po do brązowych ten makijaż nie pasuje. Kokardka w złym miejscu, lepiej byłoby gdyby byla gdzieś indziej, kolczyki takie sobie.
PO ; Zrezygnowałam z pomalowania powiek, pomalowałam ci rzęsy i dałam sztuczne. Pieprzyk koło oka. Zmienilam włosy. Kokardka została ale w lepszym miejscu... :0 Jest lepiej, moim zdaaniem.
PRZED : No nie wiem, jakoś mi się osobiście ta sukienka nie podoba, ale może być.
PO ; Nałożyłam ci tunikę dżinsową , do tego białe leginsy, naszyjnik został ten co był. Buty szpilki oczywiście.


Napisz jak ci się podoba ;))

2 komentarze:

  1. zrobisz mimetaforke ?
    tina19985

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chciałabym metamorfozę na konto Alex...Ruso... 2 metamorfozy :) z góry dzięki ( znaczy makijaż i ubranie)

    OdpowiedzUsuń

Moje mondozoo:)

Ludziki ;)