Lubię to!

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

niedziela, 18 lipca 2010

Metamorfoza -anika3434

Teraz metamorfoza - anika3434PRZED: Było całkiem przyzwoicie, ale nie podobało mi się to, że nie miałaś na sobie żadnej biżuterii. Oczy mi się tak sobie podobały, ale nawet fajnie to wygladało.
PO: Zmieniłam ci włosy na inne, nałożyłam okulary i pieprzyka niedaleko ust. Usta pomalowałam różową szminką, oczy pociagnęłam tuszem i eye-linerem. Powieki pomalowałam na biało.PRZED: Myśle, że było tak sobie , ale nie najgorzej.
PO: Wzięłam granatową tunikę i do tego czarne bolerko. Do tego dołożyłam leginsy i długie buty ::))

Napisz jak ci się podoba :))

5 komentarzy:

  1. hej dobra wiem ze wygralam konkurs o keSha ale czy bym mogla zamiast reklamy metamorfoze plissssssssss ty robisz takie super

    OdpowiedzUsuń
  2. reklamę już masz ;)
    Ale metamorfoze też ci zrobię, ale to już jutro , bo jeszcze dwum osobom muszę zrobić ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. mogę metamorfozę ?/

    mój nick : masaakra222

    OdpowiedzUsuń
  4. mogę metamorfozę ?/

    mój nick : masaakra222

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę metamorfoze ? ;P
    mój nick:Anetkab2000r

    OdpowiedzUsuń

Moje mondozoo:)

Ludziki ;)