Lubię to!

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

czwartek, 22 lipca 2010

Metamorfoza- isabella146

Teraz metamorfoza- isabella146PRZED : Włosy mi się nie podobały i usta...
I ten makijaż oczu na niebiesko jest taki sobie...
PO : Zmieniłam włosy na inne, pomalowałam je na blond i zrobilam brązowe pasemka. Oczy pomalowałam tuszem a powieki na niebiesko. Dodałam kolczyki kółka.
PRZED : Nie za bardzo mi się podobało, ta bluzka nie pasuje do takiej spódnicy.
PO : Nałożyłam ci czarną bluzke, do tego dżinsy a buty takie trampki.

Napisz jak ci się podoba ;)))

2 komentarze:

  1. nom ładnie i makijaż też ale tylko włosy mi się nie podobają ale pasują do reszty ;]


    DZIĘKI !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobisz mi metamorfoze?? moj login to LoveBloom3 ;)obydwa rodzaje ;D

    OdpowiedzUsuń

Moje mondozoo:)

Ludziki ;)