Lubię to!

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

niedziela, 18 lipca 2010

Metamorfoza- Vampire_Girl242

Teraz metamorfoza- Vampire_Girl242PRZED: Włosy nie pasowały do tej twarzy, a usta są po prostu za dużo i nie passują.Żadnej biżuterii nawet nie nałożyłaś.
PO: Zmienilam włosy, ale to nic nie dało, bo te usta troszkę przerażają. Dodałam białe okulary, żeby było troszkę lepiej.PRZED: To bolerko to porażka , nie pasuje do takich spodni z dłuższym stanem, top jest nawet ładny ale nie do takich spodni i bolerka. Buty tak sobie pasują do ubioru. Torebka jest okej
PO:Nałożyłam ci białą , dłuższą tunikę a na wierzch czarną bluzkę. Do tego wziełam czarne rurki. Butów nie widać, bo źle nałożyłam, ale były one takie brązowe proste. Do ozdoby dodałam czarne bransoletki.

Napisz jak ci się podoba :))

3 komentarze:

  1. Hej, robisz zarąbiaszcze metamorfozy! Mogłabyś zrobić moją?? My nick is nmstelma ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. spoko :)
    a tak przy okazji jest nowa darmowa sukienka z Top Model. Pozdrawiam :D


    Vampire_Girl242

    OdpowiedzUsuń
  3. to znów ja :)
    goproxing.com

    a później

    http://www.stardoll.com/en/cinema/?id=155


    wiem że działało to jakieś 2 tyg temu ;)

    OdpowiedzUsuń

Moje mondozoo:)

Ludziki ;)