Lubię to!

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

poniedziałek, 19 lipca 2010

Metamorfoza -abcddcb

Teraz metamorfoza- abcddcbPRZED : Było naprawdę ładnie ;)) Makijaż też był ładny ;D
PO: Zmieniłam włosy i ich kolor na blond. Dodałam kokardę. Makijaż zrobilam różowy, oczy pociągnęłam tuszem i dodalam sztuczne rzęsy.PRZED : Wedlug mnie było za bardzo kolorowo i nic do siebie nie pasowało. Szczególnie te granatowe skarpety i jeszcze do nich buty na szpilkach.
PO: Nałozyłam ci niebieską sukienkę i do tego szarą kamizelkę. I czarne rajstopy w panterkę i długie, czarne kozaki.

Napisz jak ci się podoba :))

4 komentarze:

  1. Ja też chcę metamorfozęę . - obiee . :D

    mój nick to : DomCzuCh.

    z góry dzięki . ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobisz metamorfoze ?
    plissss
    login: zuziulka11
    obie

    OdpowiedzUsuń
  3. zrobisz mi metamorfozę mój nick to 9gosia9

    OdpowiedzUsuń

Moje mondozoo:)

Ludziki ;)