Lubię to!

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

sobota, 17 lipca 2010

Metamorfoza- kjarosz666

Teraz metamorfoza kjarosz666PRZED: Było dosyć ładnie, ale te kolczyki mi się osobiście nie podobały. Zmieniłabym kolor ust i brwi.
PO: Według mnie jest teraz bardziej dziewczęco i uroczo. Kolczyki dodają blask na twarzy i nie widać braku makijażu. Dołożyłam gęste rzęsy i pieprzyk niedaleko oka.PRZED : Ta bluzka mi jakoś nie pasowała do takiej spódnicy. Naszyjnik wydaje mi się zbędny. Ale nie było źle.

PO: Długo szukałam ubrań by coś wymyśleć i zrobić. Więc wybrałam niebieska tunikę od Sonny, na nią nałożyłam top czarny z cekinkami. Dodałam prosty pasek i czarne, błyszczące leginsy. Buty zwykłe sandałki. Myślę, że teraz wyglądasz bardziej drapieżnie .

RADA: Jak będziesz SS to zakup jakieś kosmetyki do makijażu , by nadać uroku całej lalce . :)

Napisz jak ci się podoba :))

1 komentarz:

  1. Jej,zrobiłaś ze mnie coś naprawdę fajnego;D
    Teraz już wiem,jak mam sie ubierać.Dziękuję Ci bardzo za tę metamorfozę!Obiecuję,że w sierpniu się odwdzięczę!

    OdpowiedzUsuń

Moje mondozoo:)

Ludziki ;)