Lubię to!

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

poniedziałek, 2 sierpnia 2010

Metamorfoza- me_wiedzmak

Teraz metamorfoza- me_wiedzmakPRZED : Ten kolor włosów i ust mi się nie podobał. Oczy są całkiem ładnie umalowane, ogólnie może być ;-)
PO : Zmienilam kolor włosów na blond, usta na czerwono i pomalowałam błyszczykiem. Rzęsy pomalowałam tuszem i eyelinerem. Dałam czarną kokardkę.
PRZED : Tak sobie mi się podobało, te spodenki nie są za ładne, bluzka też.
PO : Nałożyłam ci bluzkę czarno-fioletową z Miss Sixty do tego białe rurki.


Napisz jak ci się podoba ;)))

3 komentarze:

  1. Przeprowadzisz tę metamorfozę na mojej lalce? Pliss. Mój login to LolaLili13.

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobisz mi eż metamorfoze:)
    mój login na stardoll to me_gocha

    OdpowiedzUsuń
  3. my_gocha
    ja też chcę:)

    OdpowiedzUsuń

Moje mondozoo:)

Ludziki ;)