Lubię to!

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

poniedziałek, 23 sierpnia 2010

Metamorfoza- KatVonDies

Teraz metamorfoza- KatVonDies
PRZED : Moim zdaniem, za dużo różu i błysku. Fryzura ładna.
PO : Zmieniłam fryzurę. Zrobiłam pasemka, jaśniejsze niż włosy. Oczy tuszem i eyelinerem. Cieniem różowym pomalowałam powieki , ale nie całe. Dałam kolczyki kółka.PRZED : Było ładnie =]
PO : Nałożyłam ci niebieską tunikę, a na nią białą zwiewną koszulkę z królikiem. Do tego rybaczki :)

Napisz jak ci się podoba ;))

8 komentarzy:

  1. świetna metamorfoza

    mam pytanie bys mi tez ja zrobila moj nick to likusna1

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne
    Zrobiłabyś mi metamorfozę? Mój nick to UriaGEP.

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra ja też bym chciała prosić o metamorfoze niestety nie mam ss ;[[ mój nick patiszonekxdd

    OdpowiedzUsuń
  4. Super metamorfoza xD .
    Mi też zrobisz ???
    Mój nick to ewciap11 i Kira_Treace

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna metamorfoza ; ] Mam pytanko , zrobisz mi tez metamorfoze ? Jeśli tak mój nick na sd to :
    pauli338

    Licze , że mi zrobisz ale jak nie to spoko ; D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej:)) super metamorfoza a mi też zrobisz pliss muj nnick na stardoll to 500ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Super metamorfozy zrobisz mi też? Mój nick to DzikaNatka2001

    OdpowiedzUsuń

Moje mondozoo:)

Ludziki ;)