Lubię to!

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

środa, 4 sierpnia 2010

Metamorfoza- LolaLili13

Teraz metamorfoza- LolaLili13
PRZED ; Nie podobal mi się makijaż, a te włosy to .. tragedia po prostu. Powieki za wysoko aż pomalowane.
PO :Zmieniłam włosy i ich kolor na ciemniejsze, dalam kolczyki-kółka. Usta różową szminką, rzęsy tuszem, eyelinerem i kredką. Powieki na biło-fioletowo.
PRZED ; Ta bluzka do tych leginsów to mi się nie podobała. Bransoletka nie pasowała do ubioru.
PO : Nałożyłam ci czarną tunikę, do tego leginsy w zebrę.


Napisz jak ci się podoba ;)))

6 komentarzy:

  1. hej ;* możesz mi zrobić dwie metamorfozy? login:ewelina.k.

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobisz mi metamorfozę mój login to DzikaDoleczka

    OdpowiedzUsuń
  3. plis zrob metamorfoze na kontach:
    me_gocha
    my_gosia
    gosialove96
    gosiamarta


    plisssssssssssssss bo robisz fajne metamorfozy

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey, mam na imię Anita... Bardzo podoba mi się twój blo_Ogasek ;D Mam do cb prośbę - czy mogłabyś mi też zrobić taką metamorfoze..? Robisz najlepsze metamorfozy jakie widziałam^^ ;) Pliss..;**
    Mój nick - sweet-andziulka

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie!!!!!!!! Dzięki Anitolka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć ! Zrobisz mi metamorfozę ?? moje konto na stardoll to : alllutka

    OdpowiedzUsuń

Moje mondozoo:)

Ludziki ;)