Lubię to!

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

niedziela, 22 sierpnia 2010

Metamorfoza- ewelina.k.

Teraz metamorfoza- ewelina.k.
PRZED : Było b. ładnie, może nawet ślicznie. Makijaż takie delikatny i uroczy.
PO : Zmienilam fryzurę i kolor włosów. Dałam kolczyki kółka i okulary muchy-białe. Oczy pomalowałam kredką, eyelinerem, rzęsy tuszem. Usta delikatną szminką.
PRZED : Było ładnie, ta sukienka mi się b. podobała.
PO : Nałożyłam ci niebieską sukienkę z kokardą.

Napisz jak ci się podoba ;))

4 komentarze:

  1. Dziękuję b. za metamorfozę jest boska ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. przedtem bylo ladniej

    OdpowiedzUsuń
  3. hej bo ja mam konkurs do wygrania 100 sd.
    na serio to nie sciema bo dostalam odszkodowanie 480 zl. wiec to nie problem
    zasady sa proste kto pierwszy wysle mi 2 fajne prezenty wygrywa 100 sd.
    nie zapomnijcie napisac nazwy dolki :D

    OdpowiedzUsuń

Moje mondozoo:)

Ludziki ;)