Lubię to!

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

niedziela, 8 sierpnia 2010

Metamorfoza- emolciax3

Teraz metamorfoza- emolciax3PRZED : No nie za bardzo mi się podobało, nie masz żadnych kosmetyków ani biżuterii, włosy też nie najładniejsze.
PO : Zmieniłam tylko włosy, nic więcej zrobić nie moglam.
PRZED : Było tak sobie, ta bluzka nie pasowała do tego zestawu. Ale ogólnie to nie jest najgorzej.
PO : Zostawiłam te spodnie-leginsy , nałożyłam rockową bluzkę i naszyjnik, i trampki.

Napisz jak ci się podoba :)))

5 komentarzy:

  1. zrób mi metamorfozy obydwie l: MissLindakoekje ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ale żal. wcześniej było lepiej. usuń tą metamorfozę bo nie chce aby moje zdjęcie tu było a jest ochydne żal ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. zrob mi metamorfoze na kontach
    my_gocha
    gosiamarta
    gosialove96

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka. Zacznę od tego że robisz przecudowne metamorfozy i że chciałabym byś też mi taką zrobiła. Proszę...Moje konto to Nataleesh13. Metam. : obydwie plissssss. Napisz do mnie na stardoll jak ją zrobisz.

    OdpowiedzUsuń

Moje mondozoo:)

Ludziki ;)