Lubię to!

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

piątek, 11 marca 2011

Łatwe Stardollary

13 komentarzy:

  1. gdzie to znalezc?;/;/

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie gdzie to jest ??

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh moje konto i oferty stardiolarów czy coś takiego

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest świetne za to ze mam konto na facebooku dostałam 10 stardolarów jedynym minusem jest to że trzeba podać swoje hasło na facebooka

    OdpowiedzUsuń
  5. nie da się :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej anitolka podasz mi gg ?
    Jestem dziewczyną , ale chce się zakolegowac , albo chociaż pogadac ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnee to ; D

    OdpowiedzUsuń
  8. jak w to wejść?

    OdpowiedzUsuń
  9. Można to znaleźć w "moim koncie"

    OdpowiedzUsuń
  10. to że się połączę z facebookiem to to jest darmowe??

    OdpowiedzUsuń
  11. hej świetne zarobiłam na tym wszystko!!!
    dziwne było tylko to , że ta którą zaprosiłam tak łątwo wybrałą to że chcce byc ss ale tonie moja sprawa wiec thx;**

    OdpowiedzUsuń
  12. a co zrobic zeby dostac 50 sd :) ?

    OdpowiedzUsuń
  13. dobrze ze mam facebooka (fejnsa ) ;D

    OdpowiedzUsuń

Moje mondozoo:)

Ludziki ;)