Lubię to!

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

poniedziałek, 14 czerwca 2010

Darmowa kokarda !


Do zdobycia dosyć ładna różowa kokarda z filmu "Shrek Forever After". Niestety jej zdobycie nie jest zbyt proste, ale myślę, że dacie radę. ;)


1. Logujemy się na Stardoll.

2. Wchodzimy na stronę www.paramountpictures.co.uk/PremiereClub/PremiereClub_Promotion.asp?pid=792&u=NUMER KLIENTA, w miejsce NUMER KLIENTA, musicie wkleić swój własny numer, który znajdziecie na stronie Moje konto, w zakładce Ustawienia konta.

3. Klikamy na ENTER >>

4. Klikamy na REGISTER NOW >>

5. Wpisujemy obojętnie jakie dane (nawet mail), zaznaczamy kwadraciki i klikamy SUMBIT >>

6. Klikamy na DO NOT SENT ME UPDATES >>

7. Klikamy na CONTINUIE >>

8. Klikamy na ENTER >>

9. Klikamy na CLICK HERE >>

10. Przenosi nas do apartamentu. Kokarda czeka w torbie Shrek przy szafie. ;)

7 komentarzy:

  1. Niechce mnie przenieść do apartamentu,otwiera mi się jakaś strona z robotami!.

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe:P fajna ta kokarda:P dzięki za ten kod:***
    ale bzury napisałam:P hehe xdee

    OdpowiedzUsuń
  3. może i kokarda jest fajna ale ty skopiowałaś to z inego bloga bo macie wszystko to samo ten sam styl strzałek w tym kodzie i móweisz że sie wpisuje byle co. wpisuje byle co ale na czymś się uwiesiło i dupa zbita nie pójde dalej bop nie działa pseudonumer telefonu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej weź sie odczep od Anitolki!Jej blog jest super a ona sama jeszcze lepsza!Załóż lepszy to pogadamy ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. ale mi nie chce zatwierdzić telefonu bo ciągle coś tam pisze na czerwono ; ( xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też sie nie chciał zatwierdzic. Musisz poprostu wpisac numerzaczynający się od cyfry 7. ja tak zrobiłąm i podziałało np 730 295 731

    OdpowiedzUsuń
  7. zal ten blog jest do nieczgo i to sciagniety wez anitolka nie badz zalosna i usun tego bloga bo robisz z siebie nie wiadmo kogo a jestes nikim

    OdpowiedzUsuń

Moje mondozoo:)

Ludziki ;)