Lubię to!

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

piątek, 11 grudnia 2009

Darmowe 10 sd :)

dUwaga! Darmowe 10 SD dla wszystkich, którzy mają konto na Facebook!

Wchodzimy na www.stardoll.com/pl/account, i klikamy w zakładkę "Ustawienia konta". Zjeżdzamy na sam dół strony i klikamy na "Połącz z Facebook". Na nowo otwartej stronie logujemy się na Facebook, a następnie wpisujemy swój login i hasło ze Stardoll. Dostaniemy za to 10 SD :)

Jeśli nie macie konta na Facebook, możecie je założyć na www.facebook.pl.

6 komentarzy:

  1. mi to niezadziałało :( :( :( :(

    OdpowiedzUsuń
  2. serio? ;/
    To już było napisane na koncie żal.;/;/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja znam na 80 sd.
    Jakaś laska mi dała i wszyscy mówią że działa nawet moja przyjaciółka.
    Trzeba zmienic e-mail na uwaga80darmowychsd@o2.pl
    i działa. wszyscy chwalą trzeba sprawdzic :D
    a ten kod co dałaś działa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. taa jasne. moja zuzynka w to uwierzyła, zrobiła to na moim koncie, UKRADŁAŚ mi konto. KLAMCA!!!
    !!! oddawaj moje konto!!! bo podadamy inaczej...

    OdpowiedzUsuń

Moje mondozoo:)

Ludziki ;)