Lubię to!

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

wtorek, 20 lipca 2010

Metamorfoza- Anetkab2000r

Teraz metamorfoza- Anetkab2000r

PRZED : Makijaż oczu mi się nie podobał, myślę, że kolczyki albo opaska nie potrzebne.
PO :Zmieniłam włosy na inne oraz zmieniłam ich kolor na czarny i dodałam kokardę. Usta pomalowałam szminką. Oczy eyelinerem, tuszem i kredką. Dodałam kolczyki perły.PRZED : Było ładnie, ale ta torebka do niczego nie pasowała, lepiej byłoby bez niej , albo jakaś inna .
PO : Nałożyłam ci błyszczącą bluzkę do tego leginsy i krotkie, dżinsowe spodenki i buty takie beżowe.

Napisz jak ci się podoba ;))

4 komentarze:

  1. Ładna metamorfoza

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze jedno też mam blood i nikt nie pisze komentarzy:(

    http://nasze-stardoll-i-my.bloog.pl/

    (Selina9909 na bloogu i na stardoll)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się chociaż mogłaś się bardziej postarać . Ale ok ;) Liczą się dobre chęci :P

    mój nick na stardoll-u to ania_bania zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękii ! ;P Mii się bardzoo podoba ! ;**
    x3333 ;*

    OdpowiedzUsuń

Moje mondozoo:)

Ludziki ;)